Hoe word ik mama?

Tsja zeg nu zelf.. Weet jij het? Ik niet. Mama. IK WORD MAMA! Maar hoe ga ik dat doen?
Waar moet ik eigenlijk beginnen. Opeens is het zo echt. Een klein verhaaltje hoe dit allemaal begon verhelderd de boel misschien een beetje.

2010 – Ik werkte in een gezellig buurt kroegje. En daar stond hij. HIJ!!! Met hem ga ik trouwen en kinderen krijgen. Me settelen. HOOOOOOOOOW WACHT. IK???? Settelen? Trouwen? Kinderen krijgen met deze man? Dat ging ik toch allemaal alleen doen!!!? Of niet? Dus ik word geen BAM-MAM (bewust alleenstaand moeder)? Nee dit wist ik zeker, he’s mine gnagna. Dat zijn relatie op de klippen was gelopen wist ik die avond nog niet eens, dat kwam pas later, 2 maanden later om precies te zijn! Well hello love, welcome into my life!
En daar stonden we dan in 2011 als stelletje!

2011 – Het begon als een onschuldig “kom je mee naar de stad” en eindigde heel clichĂ© op 14 februari in ons nu favoriete restaurant met een “JA IK WIL OOK VERKERING MET JOU”.
Hoe oud zeg je? 26? oh! 20! Ooooh. Trouwen? NEE NOOIT! Nee ik ook niet. Kinderen. Ja graag. Ja zeker weten!!!!

2012 – April en wij gaan trouwen. Ehm trouwen wij? Ja wij! Heel klein en heel snel. Maar we waren getrouwd. 5 april, wat een dag. Kinderen, ik liever gister nog. D. wou nog eventjes wachten. GRRRRRR me eierstokken rammelen bah!

2013 – Na lange maanden wachten was het raak, opeens in oktober. Maar dat ging mis. Nee wij mochten nog geen papa en mama worden. Verdorie. Veel verdriet, ongeloof. Mijn droom werd groter dan ooit.
Of ik de newborn even vast wilde houden, oh en meteen de luier doen en de fles geven….. EHMMM HOOOOO STOP! Nee dank je, ik pas eventjes.

2014 – Na bijna 2 jaar is het dan zover, wanneer het even niet in de planning ligt sta je 4 dagen later met een positieve test in je handen. SHIT! NEE. JA. IK WORD MAMAAAA. D. WORD PAPA! WIJ WORDEN OUDERS.
Ach wat heerlijk! Januari 2015 wordt onze kleine spruit verwacht. Een jongen. Wij zijn blij!

 

Let’s start the blog!

 

X Deb

Geef een reactie

