Lieve wij

Lieve zielige wij,

Wat is dit wachten stom, en wat stinkt die chips he! Bah ik word onpasselijk van sommige geuren.
En ik word misselijk van het wachten, als ik jou eventjes niet voel ben ik zwaar in paniek. Erg vervelend!
Volgens de verloskundige hoort dit er allemaal bij. Maar ik vind het stom. Ik vind zwanger zijn vreselijk stom en zenuwslopend. Je bent je “ik” kwijt. En waar die is? Geen idee, ik zal waarschijnlijk nooit meer mijn oude ik vinden, die heb ik achter gelaten toen ik wist dat jij in aantocht was.
En denk nou niet dat ik jou stom vind want dat is het niet, het is alles erom heen! Ik wil jij heel graag dicht bij mij, op me borst nagenietend van je flesje voeding. Veilig in je wiegje. DAT WIL IKKKKKKKKK!

I love you kleine wurm. Tot de maan en weer terug!

Geef een reactie

