Word Cloud

voetje blog

Een wat? Ja een word cloud. Dat is een wolk van woorden. Met alles wat je maar wilt! Interieur, baby, wellness, fashion. Nou eigenlijk alles.  En ik kon maar niet vinden wat ik zocht! Nu zit ik toevallig vaak op Pinterest en mijn moeder ook! Wat een uitvinding. Mijn moeder poste een foto en die pinde ik! EN DAAR WAS IE. Welliswaar in het roze maar dat geeft niet! Ik moest en zou uitvinden waar ik zo een giraffe word cloud kon maken voor me kleine schat!

En na zoeken, weken, uren, heb ik eindelijk de site gevonden.
www.tagxedo.com   Ook hier duurde het maar voor ik doorhad ho het werkte. Maar gelukkig heeft de website wel een heel handige “help” functie waardoor ik opeens binnen 10 minuten me eigen wordcloud had! Blauw, met alle woordjes die ik bij ons jochie vind passen en ook wel bij ons. En zijn naam erin. Helemaal gepersonaliseerd.
Wat ben ik toch een apentrotse bijna handige mama in spé!
Goh i feel goooooooooooooood!

Op mijn Pinterest pagina vind je veel leuke ideetjes met word clouds maar ook met kinderkleding en kinderkamertjes. Te leuk!

 

Geef een reactie

