Zwangerschapsdementie

Ik was altijd een wandelende agenda. Voor hem en haar. Voor iedereen! Moet Pietje over 3 weken 6 dagen 3 uur en 14 minuten naar de tandarts? Ik onthou het wel….
Ik bedoelde, ik onthield het wel. Sinds de hormonen door mijn lijf gieren is het niks meer over van mijn “brain” agenda.
Zelfs als ik het in mijn iPhone zet vergeet ik gewoon alles? Welke dag het is, de tijd en ook mijn afspraken.

Waarom heeft nooit iemand verteld dat zwangerschapskwaaltjes erger zijn dan ze doen lijken? Je krijgt alleen de horror verhalen te horen, maar die interesseren met echt geen reet! Ik vind het vervelender als iemand “even vlug tussendoor hoor anders vergeet ik het”. Wel gggggpotverdorrie want IK, ja ik met een “KIJK UIT ZWENKT UIT BUIK” vergeet het hele gesprek als er een vlug tussendoortje komt!

Of het nu gaat om het bestellen van friet met ja met wat wou ik er ook alweer bij? Hoe heet dat nou. He je weet welllllllllllllllll. Dat ene die nomomnomnom. NEEHEEEEEEE. Een KAASOUFLE!!!! Dat snap je toch wel dat ik dat bedoel. Jemig he! Doei he tot zo!

Hoeveel maanden ben je zwanger? 21 weken….. En ik wijs trots op me buik. Ja hoeveel maanden is dat? Ehm ehm ooooooooooooooh ik heb zooooo een leuk pakje gezien bij die en die winkel. Echt geweldig en niet duur joh.
Ja maar hoeveel maanden? Ehm ik denk dat ie er wel in past met 2 maanden.
Nee dat bedoel ik niet!!!! Oh wat dan??? Waar hadden we het eigenlijk over?

En eigenlijk zoveel meer, maar je raad het al! Vergeten.

Geef een reactie

