The Pregnancy Tag

Amazing! Deze kwam ik tegen. The Pregnancy Tag. Eens kijken wat ik jullie kan vertellen over mijn zwangerschap… Niet benieuwd? Wees gerust de tag begint pas als je op Lees Verder klikt.

21 weken zwanger ❤

1. Hoe ben je erachter gekomen dat je zwanger was en waar was dat?

Goh dat was bij de huisarts, ik ging heen voor een ontsteking in mijn tepel? En kwam zwanger terug. Totaal niet verwacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, dus heel verrast.

2. Hoe voelde je je (tijdens de zwangerschap)?

De eerste 12 weken heb ik al minder ervaren, ik was bloednerveus of alles wel goed zou zijn met de kleine. Daarbuiten kotste ik me longen uit me lijf. En had ik last van slapenloze nachten. En nu heb ik nog steeds last van slapeloze nachten. Ik ben niet moe te krijgen. Heel vervelend. En last van dat stuitje… wat heeft dat ding in godsnaam voor toegevoegde waarde?
Voor de rest gaat het wel oke en mag ik eigenlijk niet klagen. – Maagzuur!

3. Hoe oud was je?

24 en op het moment dat ik mama zal worden dan ben ik 25!

4. Hoe heb je het je partner verteld?

Die heb ik een boekje gegeven met de tekst “Ik word papa”. Daarvoor af heb ik hem verteld dat ik naar de huisarts ging en dat ik met een wel heel vreemde uitslag terug kwam. Hij was blij verrast!

5. Heb je 12 weken gewacht voordat je het mensen vertelde en waarom wel/niet?

Wij hebben het de opa’s en oma’s en de tante’s en oom’s diezelfde dag nog verteld. We hebben het wereldkundig gemaakt na de termijnecho met 11.4 weken.
Waarom? Omdat onze vorige zwangerschap uit is gelopen op een miskraam en we nu zeker wouden zijn of alles goed was.

6. Wil je meer dan één kind?

Ja, ik wil 2 kids. Alleen hebben D. en ik nog enig meningsverschil over de leeftijd die ertussen moet zitten. Ik vind 5 jaar wel oke, en hij vind meteen erachter aan een veel leuker idee!

7. Wat was/is je grootste food craving?

Eigenlijk heb ik die niet zo, wel kan ik ergens ontzettend naar snakken en dat haal ik dan ook meteen! Om vervolgens te vergeten dat ik het gehaald en er dagen later geen trek meer in heb.

8. Wat was/is het beste van je zwangerschap?

Dit is niet zo heel moeilijk voor mij. Er zijn veel mooie kanten aan het zwanger zijn. Mijn groeiende buik bijvoorbeeld! I love it! Dat getrappel wat steeds sterker word en het reageren op onze stemmen. Heerlijk.
Zwaar werk word je uit de handen genomen, ook fijn. En als je even puft en met je benen omhoog wilt zitten dan kijkt niemand raar op! Heerlijk.

9. Wat was/is het minst leuke?

Dit is waarschijnlijk nog minder moeilijk. De onzekerheid! Bah vreselijk, niet leuk. De pijn in me rug en stuitje. Het in de weg zitten van me buik als ik eindelijk lekker lig maar toch niet helemaal. Het snel buiten adem zijn. Me broeken niet meer passen. Me sokken en laarzen aandoen. Ik mag geen wijntje meer drinken (is stiekem ook weer geen straf)
Ehm…. ik mocht hier klagen toch? Toch????

10. Wilde je het geslacht weten? Waarom wel/niet?

Ja ik wilde heel graag het geslacht weten! Je bent een stoere knul. Papa is apentrots. En mama superblij.

11. Had je snel een naam?

Die hadden we al sinds we net samen waren. Unisex en helemaal leuk. Je hoort hem niet vaak en dat maakt het geweldig!

12. Wilde je gaan borstvoeden?

Hell NO! Nee ik ben geen borstvoeding mom. Nee nee nee… Duidelijk!? Good next….

13. Waar kijk je het meeste naar uit?

De bevalling, dat betekend dat kleine wurm lekker bij mij in me armen kan liggen. Veilig in ze wiegje. Knuffelen heerlijk. Kom maar op!!!!

Geef een reactie

